2013-09-11
21:26:00

Min dag!
 
 
 
 
Hej! Idag har jag gått i skolan.. Det var skolfoto men jag byter ju skola på måndag.. Så jag satt bredvid och kollade på när dom tog fotot. Sen var det inte så mycket mer startade en ny blogg (denna), men nu ska jag bara skaffa pro så fixar sig allt! Sen kom jag hem och mamma och jag stack till stan och shoppade *lite* med mamma. Vi köpte presenter till min kusin Tilda som fyller fem år på söndag. Sen bytte jag ett *SKRIK ROSA* armbad för det var sönder så jag bytte det till ett orange/aprikost armband hade köpt de för bara 15kr var halva priset har ett svart också!
 
 
Sen köpte jag en almanacka men djur på framsidan fast man kunde byta till valfri bild! 
 
 Nu kollar Nu kollar jag på tv!
 
 
Ha det så gött! Puss & Kram! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: