2013-12-17
23:20:09

Dålig uppdatering (IGEN)
Hej!
Nu har jag inte bloggat på två dagar igen.. 
Det går lite upp och ner beroende på om jag har tid eller inte.
Igår hade jag fullt upp, jag var med mamma på Erikslund och shoppade.. 
Jag köpte en julklapp, en sak till håret och två klänningar som jag ska ha till julen! 
När vi kom hem så stack vi till spinningen direkt. Jag är så nöjd över resultatet på träningen! Nu känner jag att det äntligen ger resultat!
Idag så var jag väll i skolan som vanligt.. Vi hade idrottslektion i två timmar, det var roligt! 
Sen stack jag ner till stan och kollade lite sen så åkte jag hem och bakade julgodis! Nu har jag värkligen fått julstämning! 
En vecka kvar nu! 
Nu får ni ha det så bra så hörs vi! Hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: