2013-09-27
23:55:26

Lite snack!
Hej!
Idag har jag varit i skolan.. 
Det var sjukt tråkigt! 
Men vi får lära oss teckenspråk och det är ju kul! 
Men iallafall så skulle vi sluta tre idag men det var ingen lärare som kunde ta sista tjugo minuterna så vi fick sluta tjugo i tre! 
Så då cyklade jag snabbt hem och tog min väska och åkte till stationen med min hund Tingeling! 
Jag åkte alltså till pappa! 
När jag kom dit fixade jag i mitt rum och det är värkligen sjukt fint! 
Sen har jag bara suttit och väntat på att Bea och Lollo skulle komma och när dom kom så åt vi cheez balls och spelade "tjej snack" och sen ångrade vi oss och började kolla på hästfilmen "klara", den var jätte bra! 
Nu ligger jag i sängen och väntar på att bli trött..
Idag är det föredra gången Ting sover i korgen på golvet! 
Hon brukar alltid sova i min säng hihi..
Men kommer fler inlägg imorgon! 

Bilden är på Tingeling i gräset <3

Puss och hej!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: