2013-09-12
22:11:00

Hejsan!
Hej!
Som ni kanske har sett så är det en del förändringar på bloggen!
Det är tack vare Catrine! Hon fixade och höll på massor för att göra den fin! TACK!
Idag har jag inte gjort så mycket..
Jag var i skolan, efter det stack jag till gymmet!
Det var super skönt att få köra lite vikter igen har varit mycket "indoor walking" på sista tiden..
Men börjar värkligen känna att jag kommit in i ett nytt tränings mode!
Imorgon är det min sista dag på kristiansborgsskolan..
Det blir tråkigt att lämna mina nya vänner, Maria, Emmie, Matilda, Adina, och Catrine!
Men det blir samtidigt skönt med en lite mindre skola!
Nej nu ska jag faktiskt ta och sova!
Imorgon måste jag också lämna in min älskade macbook också..
Blir jobbigare med bloggningen då men ska blogga så mycket jag kan från mobilen och mammas dator!
Men ni får ha det så bra!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: