2013-09-28
09:40:06

Färdigt!
Hej!
Idag har jag fixat så att allt börjar bli klart i mitt rum! 
Äntligen det har stått med nerrivna tapeter sen i februari typ..
Men nu är äntligen allt klart!! 
Så glad! Så skönt som jag sov inatt har jag inte sovit på flera år! 
Idag har jag inte gjort något typ.. 
Tog en snabb men lång promis med Tingeling och fixat typ nå gelékulor med Lollo! 
Det var kul, nu väntar vi på att bästa "kusinerna" ska komma! 
Jag lyssnar på Tingeling som drömmer en mardröm och håller på att skälla och gnälla i sömnen! 
Hon är såå söt! 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag bara måste bäretta att Lollo kom och knackade på och sa jag vill ge dig den här och höll fram en gosedjurs stjärna! Jag bara, men tack varför?
Då sa hon att det var för att jag var en stjärna och att jag var världens bästa halvsyster! 💕 Naaw! 💕 
Men ni får ha det så bra!
Puss & hej leverpastej!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: