2013-09-27
13:54:01

Det som inte dödar dig gör dig starkare!
Det som inte dödar dig gör dig starkare.. Jag önskade att jag skulle kunna säga det... Men när man är en person som tycker så himla synd om sig jämt så är det inte så lätt.
Varje människa gör sina val och jag gjorde mitt och det blev mindre bra.. Men jag hoppas att mina nästa val blir en aning bättre.. Det är synd att allt måste inträffa på en fredag så man behöver ha negativ stämning hela helgen.. 
Jag ska till pappa iallafall och fixa i mitt rum! 
Så det kommer nog upp lite bilder hur det ser ut för imorgon kommer "kusinerna" tuffingen Sigge och bästaste Bellan och så kommer Ubbe och Pauline också! Då ska bellan sova kvar! Men jag kommer inte sluta tänka på allt som händer fast ingen ser.. Nu ska vi ha EA så jag ska öva på teckenspråk sista timmen! 
Men ni får ha det så bra! Kram! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: