2013-10-21
09:21:28

Skolan..
Hej!
Nu sitter jag i skolan och håller på med svenska orden vi har jättemånga ord som vi slagit upp och ska ha prov på nu på torsdag!

Det ska bli så skönt med lov!
Nu är det bara en vecka kvar! 
Längtar så! 
Nu på onsdag ska jag åka och rida Salo ute hos Thelma.
Det kommer bli superkul för det är det alltid! 

Idag ska jag nog inte göra så jätte mycket... 
När jag kommer hem är mammas kompis Madeleine hemma hos oss och ska fika.
Sen ska jag nog åka till gymmet och köra ett pass eller lite IW. 
Jag funderar på att sticka ner på stan senare men jag vet inte.

I helgen har jag varit hos pappa, Louise var där! 
Det var kul vi var på teater "spanska flugan" den var faktiskt riktigt rolig! 

Igår kom Beas släkt och firade henne det var kul! 
Vi kollade på en film som hette crodarna. 
Sen sov jag och Louise kvar inatt också. Jag gick upp 20 över 5 och sen åkte vi till tåget. 
Vi åkte vägen genom jäxbo och i gisslarbo såg jagmin kompis gamla hus brinna ner.. Då får man en liten tanktställare, speciellt som det bor barn där..

Nu läser jag orden fram och tillbaka och hoppas att det ska gå bra på torsdag! 
Men ni får ha det så bra! 
Hejdå! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: