2013-10-29
11:43:34

Riga!
Hejsan alla underbara..
Nu sitter jag med Bea, pappa och Lollo i Riga!
Vi har det superkul.
Jag trodde inte att jag skulle kunna blogga något under resan men här på hotellet i Riga hade dom internet så det var bra! 
Vi var på kryssningen igår till idag och det var på håret att vi han med!
Det var så att det hände en olycka med en last bil så vi blev fast i en bilkö i typ en timme då tänkte vi nästan åka tillbaka hem, men pappa lyckas komma ut från kön och vi hinner precis in när dom säger att det är fem minuter tills dom stänger båten och vi hinner precis slänga oss in genom dörren! 
Vi hade värkligen tur, och mer tur fick vi..
Jag vann jätte mycket pengar på spel maskinerna (som jag redan spelat slut på) och Bea köpte fyra stycken lotter och Bea vann så hon fick gå fram och välja sprit eller en lucka och hon valde lucka nummer fem och då vann vi massa godis i en hel kasse! 
Idag skull jag och Lollo gå till taxfree 
Och då låg det saker över hela golvet! 
Det var stormen Simone dom kom på besök..




Men nu ska vi äta så puss och hej!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: