2013-10-12
12:55:00

Bildbomb!
Här kommer en bildbomb med mest bilder från när jag var liten mm..
 
Jag och Ramona! Min första häst!
 
 
 
Jag i Egypten!
 
Jag och simone i Mallorca!
 
Jag när jag var liten!
 
Min fina syster på sin student!
 
Jag på midsommaren när jag var liten!
 
Vad fin man var! Årets mode? shnygging! #allaharvivaritsmå
 
Pappa och fina Nalle!
 
Vad fin man är! #finmin #grööt
 
Jag och bästa kusin med katten Anton i knät! Båda har lika fin lugg! #minlugg..
 
Pappas legobrud!
 
Sista bilden är jag på färjan!
 
 
Så det var alla bilder nu ska jag börja med dag för dag grej!
Puss och hej!
 

Kommentarer:
#1: Ida

neeej men gud!! va söt du var när du va liten! <3

2013-10-13 @ 20:42:27
#2: Ida

neeej men gud!! va söt du var när du va liten! <3

Svar: Haha tack så mycket! <3 :)
Towa Eriksson

2013-10-13 @ 20:42:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: